Veelgestelde vragen

Dient er een waarborg betaald te worden?

Ja. Het bedrag van de waarborg wordt berekend op basis van het totale bestelbedrag.

De waarborg wordt verrekend bij levering of ophaling van de goederen met bancontact en wordt uiterlijk 3 werkdagen na teruggave geannuleerd wanneer zich geen problemen stellen.

<= 50,00 €

25,00 €

> 50,00 € en <= 100,00 €

50,00 €

> 100,00 €

100,00 €

Dit kan zowel de avond vóór de huurperiode, als de ochtend van de huurperiode (indien de huurperiode minimum één dag bedraagt).

Wij nemen contact met je op om het ophaalmoment te bespreken.

Net als bij ophaling zijn wij flexibel in de levering. Dit kan zowel de avond vóór de huurperiode, als de ochtend van de huurperiode gebeuren (indien de huurperiode minimum één dag bedraagt).

Wij nemen contact met je op om in onderling overleg een tijdsstip vast te leggen.

We leveren in België en Nederland tot 120km van ons magazijn (Sint-Gillis-Waas).

Woon je toch binnen deze straal? Dan heb je mogelijk een foutje gemaakt met het adres.

Controleer dan volgende zaken:

  • Vul je straatadres slechts één maal in (laat het tweede adresveld leeg)
  • Is je land geselecteerd?
  • Is je postcode en gemeente correct?

Nog niet gelukt? Contacteer ons

De artikelen zijn automatisch en definitief voor je gereserveerd wanneer het order werd geplaatst en betaald. 

Tot die tijd kan iedereen dezelfde artikelen in het winkelmandje plaatsen.

Wanneer je producten vanuit de hoofdpagina in je winkelmandje plaatst wordt standaard de verhuurperiode ingevuld op vandaag.


Standaard kunnen producten ten laatste 24 uur op voorhand worden gereserveerd. Wens je toch last minute iets te bestellen? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.


In je winkelmandje kan je de huurperiode aanpassen naar de gewenste datum wanneer dit niet de bedoeling is.